FAQ

Tilgængelighedsprodukter

Er artiklerne på webstedet alle tilgængelige?

Ja, alle artikler på webstedet er på lager. Vores bestand opdateres i realtid.

Kan jeg bestille artikler, der ikke er tilgængelige på webstedet?

Der er ingen mulighed for at bestille artikler, der ikke er tilgængelige, bortset fra forudbestillingsartikler eller ordination. For mere information, send en e -mail til info@evolutionbikes.com

Forsendelser

Hvad er unddragelsestiderne for en ordre?

Undgåelsestiderne for en ordre har en tendens til at variere mellem 5/6 arbejdsdage, men vi forpligter os altid til at undgå ordrer så hurtigt som muligt.

Er cykler demonteret eller allerede samlet?

Cyklerne ankommer predontat for at piske forhjulet og rette styret.

Hvad er forsendelsesomkostningerne?

Forsendelsesomkostninger beregnes i kassen, da det har en tendens til at variere afhængigt af vægt/volumenforholdet for det købte produkt.

Med hvilken kurer udføres forsendelser?

Vi bruger samarbejdet med forskellige kurerer, der kan variere afhængigt af forsendelsesområderne, de anvendte kurer er: GLS, Bartolini, DHL.

Hvad sker der, hvis min pakke bliver beskadiget?

Når pakken er modtaget, skal du kontrollere, at antallet af bakker, der leveres af kureren, svarer til det
angivet af kureren selv. Hvis du bemærker den beskadigede emballage, skal du acceptere pakken "med reserve" ved at gøre den i tankerne for kureren og vores kundeservice. Hvis pakken ikke accepteres med reserve, vil det være umuligt for os at videresende klagen til forsendelsestjenesten for
En verifikation og mulig refusion/udskiftning af det beskadigede produkt eller
mangler for tyveri. Vi anbefaler altid at underskrive "med reserve" på tidspunktet for modtagelse af pakken for at verificere produktets integritet indeni, hvis åbningen af ​​pakken findes skade eller tegn, skal disse rapporteres omgående og dokumenteres med fotos.

Hvordan kan jeg spore min ekspedition?

Alle forsendelsestjenester har en sporingskode, der sendes via e -mail fra det øjeblik, forsendelsen fandt sted. Med den modtagne kode vil det være muligt at følge ordrens tilstand (med nogle kurerer vil koden være aktiv 24 timer efter forsendelse).

Hvordan går du videre i tilfælde af et produktretur?

For al information om afkastet og proceduren for at udføre dem henviser vi til dedikeret side

Betalinger

Hvordan kan jeg betale en ordre?

Alle betalingsmetoder vises i kassen, nedenfor rapporterer vi nogle: kredit/gældskort, PayPal, bankoverførsel osv. For mere information kan du besøge siden Betalingsmetoder

Finder betaling med kredit/gældskort sted sikkert?

Når kreditkortbetalingsmetoden vælges, omdirigeres du til den sikre portal med kryptering af datatransmissionen og i overensstemmelse med behandlingen af ​​følsomme data. EvolutionBikes.com gemmer ikke papirdata på nogen måde.

Hvordan går du videre til betalinger med bankoverførsel?

For betalinger med bankoverførsel er det beløb, der skal betales, det, der er angivet i rækkefølge; Betaling skal foretages med følgende data:

HEADER: Evolutionscykler

Bank: Unicredit Banca

IBAN: IT06V0200814906000101417742

Indtast navnet og efternavnet på den bestildende kunde og ordrenummer.

Kan jeg betale kontanter ved levering?

Nej, efter virksomhedsvalg er det ikke muligt at betale kontant ved levering.