FAQ
Tilgængelighedsprodukter
Er artiklerne på webstedet alle tilgængelige?
Sì, alle varer på webstedet er på lager. Vores bestand opdateres i realtid.
Kan jeg bestille artikler, der ikke er tilgængelige på webstedet?
Der er ingen mulighed for at bestille artikler, der ikke er tilgængelige, bortset fra forudbestillingsartikler eller ordination.
Forsendelser
Hvad er unddragelsestiderne for en ordre?
Undgåelsestiderne for en ordre har en tendens til at variere mellem 5/6 arbejdsdage, men vi forpligter os altid til at undgå ordrer så hurtigt som muligt.
Er cykler demonteret eller allerede samlet?
Cyklerne ankommer predontat for at montere forhjulet og rette styret.
Hvad er forsendelsesomkostningerne?
Forsendelsesomkostninger er varierende, konsulter siden Forsendelsestider og omkostninger For mere information.
Hvad sker der, hvis min pakke bliver beskadiget?
Når pakken er modtaget, skal du kontrollere, at antallet af bakker, der leveres af kureren, svarer til det, der er angivet af kureren selv. Hvis du bemærker det L'Beskadiget emballage, accepter pakken "med reserve" ved at gøre den i tankerne for kureren og vores kundeservice. Hvis pakken ikke accepteres med reserve, vil det være umuligt for os at videresende klagen til forsendelsestjenesten for en verifikation og mulig refusion/udskiftning af det beskadigede eller manglende produkt til tyveri. Vi anbefaler altid at underskrive "med reserve" på tidspunktet for modtagelse af pakken for at verificere LProduktets integritet indeni, hvis åbningen af pakken findes skade eller tegn, skal disse rapporteres omgående og dokumenteres med fotos.
Hvordan kan jeg spore min ekspedition?
Alle forsendelsestjenester har en sporingskode, der sendes via e -mail fra det øjeblik, forsendelsen fandt sted. Med den modtagne kode vil det være muligt at følge ordrens tilstand
(Med nogle kurerer vil koden være aktiv 24 timer efter forsendelse).
Hvordan går du videre i tilfælde af et produktretur?
For alle oplysninger om returen og proceduren for at udføre dem, henviser vi dig til den dedikerede side Returnerede og refusion
Betalinger
Hvordan kan jeg betale en ordre?
Alle betalingsmetoder vises i kassen, for mere information skal du konsultere siden Betalingsmetoder
Finder betaling med kredit/gældskort sted sikkert?
Når kreditkortbetalingsmetoden vælges, omdirigeres du til den sikre portal med kryptering af datatransmissionen og i overensstemmelse med behandlingen af følsomme data. Evolution Bikes gemmer ikke papirdata på nogen måde.
Hvordan går du videre til betalinger med bankoverførsel?
Til betalinger efter bankoverførsel L'Beløb, der skal betales, er det, der er angivet i rækkefølge; Betaling skal foretages med følgende data:
Header: Evolution Bikes SRL
Bank: Unicredit Banca
IBAN: IT06V0200814906000101417742
Indtast navnet og efternavnet på den bestildende kunde og ordrenummer.
Kan jeg betale kontanter ved levering?
Nej, efter virksomhedsvalg er det ikke muligt at betale kontant ved levering.